Thursday, June 9, 2011

ABC teBaek..SyeksYen 2 ! huhu..


suatu hari aku g syeksyen 2...pekena aBc yg heboh kt prindu terbaek dari ladang tuh..
yaa..xsgka kedai yg aku g ari tuh adalah pilihan yg tepat!

tgk kt ats nih!

yummY2!! terbaek kan?? pasti menyelerakan..dan menggiurkan korg..huhu..
pakat la mai singgah kt syeksyen 2 kasi pekena dulu anak tekak dgn abc specioul ni..hehe..

tadi...aku g lagi sekali..tp g lain kedai pulak lah..

cHoi!! x sedap mcm ary tuh!!! hahaha..
so...aku rase aku xkn g lagi kedai tu! huhuhu..

" silap die lah spe suro wat x sedap..hahaha.."

cik mawa tempah 2 bgkus!

dak naim pun g lahh kt kedai yg mase mula2 die g ari tuh....
dgn harapan..cik mawa dpt ABC yg terbaek dari ladang..haha..
tapi x tau lah kalau mlm ni brother tu wat x sedap kan..

huhuu..biasalah..

" manusia takde suatu sistem yg boleh menetapkan dia pada suatu keadaan yg sama setiap mase..manusia bukan rbot mhupun komputer..sentiasa berlaku perubahan =) "

so kawan2 ! anda masih belum mncuba AbC terbaek ni???
dapatkan segera smntara masih ada..
abc rebutan terhangat di shah alam..hoho..

selamat mncuba =)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...