Sunday, June 12, 2011

AKu cuma maNusia biasa




percAya Lah padA takdir..

aNdai sudah tertulis di azali bahawa aku bukan untukmu...

maka..penghujungnya...bukan juga...

andai sudah sudah tertulis di azali bahawa aku untukmu....

maka..penghujung...bersama juga...

maaf..aku x mintak untuk dicintai...kerana aku benci untuk menyakiti...

sungguh aku mengharap Allah menghantar keturunan haWa buat aku ketrunan aDam..

tapi aku xmahu menabur janji..maaf andai aku x bisa penuhi hatimu...

tapi aku sentiasa mahu kau disisi..menemani sunyi hari...

bukan aKu x mahu mencinta..tapi aku tahu..

aku bukan sang pencipta..yang bisa mgetahui perjalanan hari muka...

cukuplah aku yang menderita..kerana aku x mahu lagi menjadi sang peluka..

aku mahu kau mengerti..bahawa aku masih sendiri..

tapi belum sedia untuk dipenuhi..

kerana aku bimbang suatu masa kau akan menangis kerana aku..

sungguh ada kasih pada hati ini..

tapi aku belum mampu menjadi seperti yang kau mahu..

aku cuma manusia biasa...



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...