Saturday, June 18, 2011

BerkAyaK + uSrah

hye!


group RAKAN SUPER ( surau perindu ) ary nih ade wat perjumpaan..usrah secara rehlah kt Tasik dekat2 dgn pkns ni..hehe..best ke?? boleh la...


just mengisi masa lapang daripada aku wat benda2 yg xde faedah...
kadang2 aku pK gak..nasib baek ade usrah ni..
walaupun x ramai yg join..but atleast aku ade utk mnyokong gerakan ni..
xkesah lah org nk kata ape..even aku mmg mcm giler2 = social siket..
tapi aku tau lagi barrior aku as a muslim..insyaAllah..
cuma biasalah kadang2 tu..lupa diri gak..
so,pndai2 lah bawak diri mencari ruang2 di muka bumi ni yg masih
boleh mngingatkan aku pada Allah swt...


lepas ni boleh la bUat event utk dak2 kelas aku g kayak..hehe..


nak kayak x?? nah tgk ni..siLa lah jeles ok..haha..




huhuhu..tu je boleH tuNjuk..


tadi ade gaK laH mY memBer dari kisas yg sTay at jAti..susah nk jumpe diorg nih..




niH maMan..




nI musTen @ mustakim




hehehe..and sape ni????? aKu Lah..haha....


" dalam dunia ni..kadang2 kita sgt leka dgn pelbagai hiburan tanpa kita sedar kita sudah terlupa utk meluangkan sedikit sahaja masa kita utk berfikir tentang kebesaran Allah swt"





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...