Friday, June 17, 2011

dUet meNgaLir macM aiR.oHh tidakk!!

hye!!

sEmaLam tgn aku kene makan pisau tau =(
sangat sedihhhh~~ aku mengamuk kt bilik dgn budak gemok hitam mcm babi hutan tuh!! argh! geram!!

aku takut darah! yes ngaku aku takut darah bile darah aku kuar byk sgt..mlm tadi bilik aku penuh dgn darah aku..mngalir ngalir kt lntai..aku xsedar..tangan aku dah separuh putus!

geram2..aku tersu tumbuk budak tuh..aku pitam! tahan sakittt..bisa giler..

tanx nas sbb balut tgn aku...

ni ha rupa my hand....


sakit giler!!

tapiii....segala2 nye berubah bila pagi2 lagi aku dikejukan dgn...

" duet biasiswa dah masuk weiiiiiiiiii!!!" warghhhh~ bestttnyerrr....hehehe..

lepas solat jumaat..terus g hangOut..plaza alam sentral...
teman mmber2 beli barang....

sudahnyaaaaaa..3 org sebilik nih beli black berY! terbaek..! hehehe


bOb and Aj cobra khusyuk sgt dgn BB korang lah!! jelez aku! hehe..tapi aku sumpah x minat BB! hehehe...xmaen arghh....

nak tgk hP idamaN akuh???? haa..nntikan kemUnculan hP ni..
eXperia gabUng dgn pSp....saksikan....




hAAA????!!! amacam??? tertaRik???
hehehe..aku nk gakkk dapatkan hP ni...jgN jeleezzzzzz..hehe...

tadii aku just beli2 baju jerr....nk tgk??? huhu..





thatsss all...hehehehe....!!! best kan kuar kan duet...

"ingat2 naim..jimat2 gune biasiswa tuh..huhuhu...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...