Saturday, June 25, 2011

famiLy tEruja! hahaha

Semalam sampai Melaka jam 1.30 ptg..balik naik ketaalong..Oleh kerana kali ini semua adik beradik balik...so decided pergi makan2 kat Muara Sg Duyong..Bila tempat makan "ikan bakar" biasalahkan...dalam mind kita mesti dah set pukul 1pagi pon masih buka...

Tunggu Along balik ambil pic majlis khatam pengantin...Pukul 10.30mlm bergerak ke Muara Sg Duyong..Hehehhe...Adoiyaiii....Sampai sana dah kul 11mlm...Siap oder semua...tak senang betul nak makan....Tengok ajelah gambar ni....Boleh gambarkan keadaan itu...



Keadaan 1 :

Eh Pak Wan teruja sungguh!



Keadaan 2:
Anak2 buah pun turut teruja...



Keadaan 3:
Mak bapak n anak2 yang teruja


Keadaan 4:
Tok Abah yg sgt teruja...mengopek kulit udang...
Papa..minum susu 2 botol...hahhaha


Keadaan 5:
Pak Wan riang ria makan
Nenek...tunggu ikan bakar tak sampai2



Keadaan 6:

Kami semua TERUJA! Perhatikan betul2....tengok...tinggal meja kami saja...
Paling teruja tinggal Pak Su n Pak Wan aje...hehehhe


Keadaan 7:
Pak Wan surrender....



Keadaan 8:
Eh eh..Pak Wan?? Duduk balik...


Keadaan 9:
Kak Ipar...siap melayan budak 2 org org ni perabis makanan yg ada..Kami semua dah terencat seleran nak makan...Bila org dah kemas kedai...Bising!



Budak 2 org ni kata.."makan aje...jgn pandang keliling" hahahhahha
Kami makan sambil pandang...tu yg mati nafsu makan...

Keadaan 10:
Akhirnya tinggal Pak Wan sorang2...hahahha



Hampeh betol! Kedai ni kul 12mlm dah tutup...Kot ye pon tunggulah pelanggan semua balik baru mengemas...Ini mcm ape je....Tak bagi keselesaan lansung...Masa kami balik pon ada lagi kereta yang datang nak makan kat sini..Best memang best...Tapi awal gila kentang tutup kedai...hehhee...Memang terencat lerr selera nak makan..Tak selesa sebab bising.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...