Sunday, July 17, 2011

Cuti Seminggu!!



hye!! soryy x update blog utk beberapa ari ni..malas nk tulis sbb bz..ceyyy bz lah sgt kan..haha..

ape2 pun..skang ni dah ari ke 4 aku bercuti! sedar x sedar kan...dah 4 arii..
tanx uiTm bg cuti!! i Love Uitm sbb univ lain x pat cuti..haha!

tapi masalahnyerr assignment banyak..dan yang paling menjadi masalah ialah aku x buat2 lagi sume keje2 ni walaupUn dah 4 ari cuti! haha...ahhhh!!! lantak lahhh...

CUTI IS CUTI KAN??? kAN?? =)

nnti laa lagi 3 arii nk balik aku wat la..hahaaa..semPat pulak kan??

eishh x Boleh ni..x boleh..4 ari dah lenggang kaki...sedap makan..sedap tdo..xkn x nk wat keje!

aPaiiiii! ingat ni..EXAM is around the corner..so u better beware!

ishhh..exam nk dekat lahh...koranggg tOlong lah aku,,takut ni..( poYo ) haha..

macam ni lah senario pelajar2 kt malaysia...bila bagi cuti msti lupaa buku lupa segalanya..
betul kan?? alaaa..ngaku je lah..x yah nk poyO lah k! kalau korg budak streT A's spM sekalipun xde makne ko balik2 umah abiskan mase dgn hw and study..tIpu!!! haha...

ape2 jew lah..xnk ngaku sudah..poYo lah korg,,haha.

sebab aku dah wasting mase byk sgt dgn perkara2 yg x berfaedah..sO aku akn pastikan aku wat sume assgmnt..keje2...past year question..mulai malam ini... hOoreyy!

ingat nih..my terget utk exam akn dtg.. 3.5 and aboVe!! pray for me okeyh!

APAI well done! tanx sume =)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...