Friday, July 1, 2011

my DreaM..haha..anGan2 sajE...


Be a Great Lawyer! Chief Justice ! $!!! i waNt moneyyyy..moneyyy..moneyyy....



hehehe..mata duitan betul! eii..bukan mcm tuh..tp impian nk hidup senang laa kan..

yelaaa..xde duett..sape jee yang pandang kan..kan..kan...

xpelaa..asalkanada iman..Allah pandang tu yg terbaek ..alhamdulillah =)

naK tau x..dari kecIk aku nak sgt ade kereta and motO spOrt.....
ni impian akuuuu....


biLa lahh aku nk dapat kereta ni kan..

nanti aku nak bawak Parents aku jalan2 naik kereta ni..!! Mak Abah suke x?? hehe...

then..nanti boleH bawak Awk jaLan2 tauu tya! kite pusiNg2 duNiaaaaa nak?? haha..


DuccaTi !! wweeeewwwwitttt!!! Cun giLak kan...dari dulu aku nak sgt Duccati ni jd milik aku..
Love u so muchh laa..! mUaxxx! hehee..insyaAllah..one day Allah makbulkan impian aku..

awak2...nnti nak naik motor sekali x?? haha..da xnaik daa motor sRv ke Lc ke fZ ke..
kite naikk duccati jom..biar satu meLaka pandang..hahaha..

ceyy..besar gilee impian kan..haha..


ni banGlo styLe iRish..aku sukeee..nmpak naturaL..ada tempat nak main golf and bola dgn anak2 aku nntii..hehe..mesti best laaaa...awak suke x? haha..

nantii dah khawin kan..aku nak bawak wife aku g mane tau...

g siniiii...



wawwwww!!! cantiknyeee kan??? saya tau awak mesti nak g sini kan.
xpee..tunggu saya kumpul duet byk2..jom g honeyMoon..haha!!
pergghh dak naim gatai kau!! hehe..

korg jgn nak jeles sgt laa k.. kuang3...

macam mane pun..aku xkan lupe nak g sini...
setiap org islam mesti simpan cita2 nk g sini kan..
duLu kecik2 aku dah g dah..tanx Mak..tanx Abah coz u brought me here...


rinduu sgt nk g sinii =( ya Allah...makbulkan impian aku ya Allah..

awak2..nnti kite g same k... =)

thats all....sume impian and cita2 aku utk mase depan...mmbina sebuah cita adalah suatu bentuk motivasi diri utk aku terus maju kehadapan mengejar dan mncapai sume impian aku..=)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...