Tuesday, July 5, 2011

Trip To Parlimen !

hye kawan2!

nak dgr citer x??

act pagi tadi student law ade lawatan ke parlimen...so excited lahh nk pergi ni..ye lah..1st time kot! konon dapat inspire aku lah kan..to be more successful in my course ni..
kalau ikut plan asal,,pagi tadi sume dah kene kumpul kt mawar pukul 8 pagi tau! haha.
jauh gak tuh dari kolej akuh..so sepatutnye aku kene bgun stgh jam awal lahhh paling2 cikai pun supaya x kene tggal bas..tapi kan..korg tau aku bgun pukul bape??

ha!! amik kau sekali!! pUkul 8 baru aku bgun!! kuang3..!

terok kau naim! haha...shazmi sampai call aku..

"cepat sikett weiii...org da naik bas..haha"

aku pun dgn muka x malu nyer..lariiiiiiiiii~~~~~ haha!!
wahh malu nyer aku.!!
agak2 da nk dekat dgn bas aku jalan jee..xnk lah kasi kantoi kan..aku da lmbat..ahaha..

malu..malu..malu...!! sume org duk tunggu aku dalam bas..haha..

naik2 je bas..sume ketawa..cehh!! korg ni kan!! wat akuuu segan je la...tapi kan..sebenarnya kalau aku lambat pun x pe..sbb bas tu gerak lmbat siket..haha..penat aku berlari!!cett!

ape2 pun..trip g parlimen ni sedikit sebanyak mmberi aku inspirasi jugak lah!!
waahhh~ x saba rase nk duk bersidang sekali dalam tuh! haha..

so..kat sini aku sediakan gmbar2 sepanjang trip aku tadi..enJoy ya..









No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...