Sunday, August 21, 2011

Hari Indah Bersama Kawan2 Tersayang ;)




ni Azim + aKu + Afnan ..The Red Warriors..haha....Time ni pukuL 2 pagi lepak kt PELITA..








hahaa,,ni Muhammad @ mAd...best fren saya..die pakai bJu melayU hijau sbb nk tuNjukkan dia sUci..tapi die ni Red Devil..hehe..








ni ajIs...KR Khalid..skarang nii jaDi org hebat dah kT Uia Pj tuh..haha..








ni kenaNgan dgn budak2 Uia PJ...1st time jejak kaki Kt Uia Pj bekas taPak Kolej Islam Malaya ni..hehe..PukUl 2 pagi lepak kedai mamak pekena Roti canai duLu..huhu..tanx kawan ;)








ni antara gmbar masa reuNion batch Jumaat lepas..Iftar batch..








Lame x berjumpaa...Tu yang hebOh bergambar,,,gamat betUL keadaan kt Masjid Negeri arY tu! haha..aku sukaa laa tgk kawan2 gelak2 tepUk tampar ..lame x jumpee rindu tu x yah ckp la..








nih aku...ditugaskan sebagai bndahari proGram! haha..kuTip duett! kayaaa kayaaaa ;)








ni tisu mCd! kenangan uTk beberapa org yg lepak dgN aku kt mCd malam ary tUh..hehe..
saat ini xkn berulang lagii dgn gaya yanG sama.. ;)


so sepaNjang 3 ary weekend ni..aku dah habiskan masa dgN kawan2 kisas...bukan sng nk jumpa diorang..tambah2 ada kawan2 yg nk Fly dah pOn...so, our frenship will never end !!

4 comments:

me,myself,i,mine said...

lama oh tak jumpa kawan2 aku. huhu :(

akULah said...

humm? yekerr...g la jumpe raya nnti...msti sonok jumpa kawan2...
plus2 msti ada kawan2 yg da nk fly nnti kan..bukn sng nk jumpe agy..

MUHAMMAD BIN SIFYAN said...

aik red devil nampak?
macam hang tu tak 'dajjal; sgt...
kambing caption kt gmbar aku lak tu...
ape2 pon,best ar jmpe korg ritu...

Anonymous said...

Terima kasih untuk blog yang menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...