Wednesday, October 19, 2011

Anjing Muka Manusia ?

Hye
Assalamualaikum

Aku baru terjumpa satu gambar
Mula2 tengok tergelak aku

siot betol siapa yang edit gmbar ni
nah kasi korg tgk




HAHAHA

Giler kentang siapa yang edit pic ni!!

Biadap Sungguh

Aku tengok ni
Rasa gelii yang amat sgt

Asal la muka manusia yang sempurna ni
boleh disamakan dengan anjing

Kreatif sgt manusia ni
kalau betol2 la kan nak edit gambar

Biar ar nampak baek siket
nampak suci siket

contohnye
cuba tgk gmbar ni pulak





HAHAHA

Ni satu lagi gambar yang aku tengok
x stop2 aku gelak

Adoaiii
Pecah Perot aku gelak la

Sapelah org yg kreatif sgt ni pegi edit muka Nagib
Dah macam muka
Tuan Guru Hj Awang da aku tgk
memang kau kreatif la yang tukang edit pic ni

Okeyh ape2 pun kita mesti igt
kita x boleh mempersenda ciptaan Allah

Anjing adalah haiwan paling setia
yang ada kt muka bumi ni
memang ada sebut pasal anjing dalam quran

Kisah Ashabulkahfi
Yang tertidor dengan anjingnya
kat dalam gua selama 300 tahun.

Setia kan anjing tuh
X lari g mane2 pon
Satu2 nya anjing yang akan dibangkitkan
di padang mahsyar kelak dgn berwajah manusia
adalah anjing ashabulkahfi

Anjing ni ada nama ok
Anjing Qitmir
(dalam quran sebut Raqeem)

Qitmir dijanjikan oleh Allah utk masuk ke syurga
dan kekal selama lamanya :)

kalau nak tahu lebih pasal cerita ni
nanti aku post khas
tentang ashabulkahfi ok !

~ape2 pun pic anjing kt atas tu memang x boleh bla~
HAHAHA

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...