Monday, October 17, 2011

Hey Lelaki Gemok Anda StyLo laa :)

Hye!!

Assalamualaikum

Superb gEmok!!
Saya dah rasaa pipi semakin tembamm

WTF ( What The Fish !! )
*ayat kau mad

Perasaan takut dan gusar kian menghantui diri
Setiap kali tgk cermin

Owh tidakkkkkk!!

Terasa Paksi X badan semakin menunjukkan peningkatan!!
wuwuwuwu

Bayangkan saya gemok
*cer bayangkan

Adakah saya disisihkan ??

oWhhh..tidaakkkk!!




saya xnk gemOk
banyak penyakitt
susah nak jalan
erghhhh

Xnak Xnak Xnak

Tapi sedarlah laki2 sekalian

Walau siapa pun anda
Bagaimanapun personaliti anda
Anda perlu sentiasa yakin pada diri sendiri
Dimana anda berada

Just Be Ur self
People will love You just the way yOu are

anda styLo berbadan besar
Yeaaahhhh
Anda ada kelebihan sendiri

Bila jalan jauh anda selalu cepat nk minum air
*air bagus utk kesihatan

Bila pergi jalan2 org selalu igt awak abang
*lebih styLo kene pggil abg, belagak siket jadi abang,hehe

Bila pergi kedai baju awak xperlu berebut2 nk cari saiz
*saiz S,M dan L byk saingan. Anda tidak. ;)

Bila naik kereta awak mesti duduk depan
*awak lebih selesa. Xperlu nak berhimpit2 dgn org laen

Bila org belanja makan mesti awak makan mewah
*untongnyer dapat makan byk tau x. sebab org paham awak 

Bila agkat barang berat, awak nampak gagah
*awak lebih kuat.fuhhh,bergaya

Bila org langgar awak, awak cool je
*sebab awak x jatuh, org tu yang jatuh. haha

Bila jalan2 org pandang, awak patut bangga
*sebab awak ada daya tarikan

Bila awak baring, org berebut rebut pergi kt awak
*sebab awak mcm bantal. bestt baring2.hehehe


Banyaknyerrr kelebihan jadi gemok ni

Tapi ingatttt

Bila Awak X Mandi
Semua Orang Larikan Diriiiiiiii


Masa ni jangan lah rasa terhina pulak
awak patut paham2 sendiri
Bau Badan Org Yang Berbadan Besar Memang Cepat Merebak

So, macam mana pun diri kita
kita mesti jaga personaliti diri kita ok?

Anda Gemok?
X semestinya anda x maju

Anda kurus?
Jangan igt anda bagus

Personaliti - Penampilan - Akhlak - Tingkah laku - Adab sopan

Perkara2 ni yang dinilai masyarakat

Jadi Siapa Pun Kita
Kita Harus Berbangga
Dengan Kelebihan Diri Sendiri 

Be Urself.
Just The Way You Are


Censored !!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...