Friday, October 21, 2011

Larian Anak Malaysia & Reunion PLKN


Aku yang tgh lari ke-3 dari depan

Semangat membara aku berlari dengan Bendera Melaka Tercinta

Tengok betul2 siapa depan sekali??
Melaka ! 

HEHEHE ;)

Pada 14 Okt lepas telah diadakan
suatu reunion besar-besaran
untuk semua Alumni PLKN dari seluruh Negara
dari tahun 2004-2011

bertempat di Stadium Hoki Nasional Bukit Jalil Malaysia
Perhimpunan ini julung2 kalinya diadakan
dan telah dimasukkan dalam

Malaysian Book of Record
Bangga cek naaa ;)


aku wakil Alumni Melaka
dan yang paling penting mewakili
Kem PLKN Warisan Masjid Tanah Melaka


YahOOoo ;)


Act walaupun x semua kawan2 seangkatan PLKN dgn aku yang dtg
tapi aku tetap happy bila dapat jumpa setakat yang ada..Mungkin ramai yang bz dgn skolah dan exam sbagainya..yang paling penting dapat dtg kem balik wuaarghhh~
sgt2 rindu kt kem warisan

semua suasana
bangun tido/paksa tido
 berkepala gondol
berkulit gelap
berpanas panasan
berpeluh peluhan
bergelak gelakan
bergaduh gaduhan
bersedih sedihan


"Its bring a lot of memories in my life"


so, harap2 ada lagi reunion pada masa akan dtg..buat kt kem warisan je lagi best la.Kat sini ada beberapa gambar yang sempat shoot masa aku join reunion ni



Diana Danielle and Alif Satar
Pengacara Malam Anak Malaysia
*diorg ni pun Alumni PLKN jugak ;)



Sekian Saja dari saya :)




-The End-



2 comments:

MUHAMMAD BIN SIFYAN said...

weh bro,diana danielle gi plkn kat sepang la...bangga aku,artis hot datang kat sepang...

akULah said...

alaaaaa~ bukan die g umah kau pOn..haha..dianan danieele g plKn taraf resort..baek x payah! haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...