Thursday, October 20, 2011

Saya atlit bersara.




Kembali ke Zaman Kegemilangan

2004-2009

Cukup sampai 2009
Nanti aku akan ceritakan tragedi hitam
yang aku lalui dalam hidup aku

Dari sekali pandang mungkin
aku cuma budak biasa
yang x punya apa2 keupayaan

heyyy!
how dare yOu guys

HAHAHA

aku memang agak pendek nak dibandingkan dgn korg
163 cm?
Pendek je kot
Tu pun kadang2 aku ukur 
162 cm
Tapi jgn pandang enteng same gue yaa

~So I do agree that I am shorter~

Fakta menarik sepanjang penglibatan aku dalam sukan

Penglibatan :

Lari Pecut 100 dan 200 m
Lari Berpagar 110 , 200 , dan 400m
Relay 4x100 dan 4x200
Lompat Jauh
Bola Baling
Bola Sepak
Marathon Runner
Silat Olahraga
Rugby

Pencapaian :

(Antarabangsa)

Marathon Running Open

(Kebangsaan)

100 dan 200m bawah 12 MSSM
Relay 4x100 dan 4x200 bawah 12 MSSM
200m lari berpagar bawah 15 MSSM
Rugby SBP'10 bawah 16

(Negeri)

Perak 100m dan 200m bwh 12
Emas 200m lari berpagar bawah 15
Emas 4x100m dan 4x200m
Perak 110m lari berpagar bawah 14
Gangsa Silat Olahraga kelas C

(Kawasan@Zon)

Olahragawan bwh 12
Atlit terbaik Olahraga
Gangsa Bola Sepak bawah 12
Gangsa Bola Baling bawah 15
Pecah rekod lari 200m bwh 12



wuarghhhhh~

Really2 miss u all guys
Miss my spike shoe damn much!
Miss my sports attire
and everything

Sgt2 rindu ;(

aku da xleh lari mcm dulu2.

sebab aku cedera terok ;(
masa maen rugby

kos rawatan kaki aku RM20 ribu

sdeyhhhhh weeeiii ;(

sampai skang x leh maen lasak2
leh tgk dan berangan je la nk kutip medal agy

ni lah kehidupan

Ada Masa Kita di Atas
Ada Masa Kita di Bawah

Setiap apa yang berlaku pasti ada hikmahnya
Terkilan rasa hati ni x sempat g sukma

Apa kan daya, redha dgn apa yang berlaku.

~Ni lah yang dinamakan ujian~


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...