Wednesday, October 19, 2011

Tidor Bawah Twin Tower :)



Hye
Assalamualaikum

Nampak menara berkembar petronas ni?

Ok ada satu citer yang aku nak share
Its so funny la

Siapa sangka selama ni Menara ni tgk daripada jauh je 
kalau dtg pun just pergi shopping2..lepas tuh blaaaa~

But last year masa 2010..aku dah over night kt KL ni
sampai xde tmpat tdo..Kt bawah ni ade pavilion..tempat lepak2..
kat situ jugak aku baringg..duk Pandang menara ni tinggi ke langit

HAHAHA
*bangga seyh

Korg penah ke tdo bawah ni?
sure x penah kan

so, aku rasa pengalaman tu
datang sekali je seumur hidup aku
kebetulan je tuh sebab aku da xde tmpat tdo

*so aku tdo la betul2 kt bawah menara ni

HAHAHA

lepas2 ni x de la aku nk wat gle aku..g tdo bawah
Twin Tower ni lagi

tapi aku tdo kejap jee..lepas tuh kene halau dgn security

Toinkkkk !!!
sdeyhh ;(

x cukup tdo

Lepas tu g merempat tdo kt mne tau?

Tdo kt taman rekreasi dekat2 dgn KLCC tuh..pergh tgh2 gelap yg xde org tuh..aku g tdo sana dgn 3 org geng aku..ni la akibat fLy tgh2 malam
HAHAHA

kantoi la kan aku fLy ;)

credit to tangok kalau kau igt lagi ;)



3 comments:

krolrijal said...

aku ingt lgi doe cter nie..
abes kedit maxis aku...=.='
ko lah pnye pasal abeskan kedit aku..
sweet memory tol...
tup2 jmpe lagi wahyu n the geng..hahaha

akULah said...

hahaha..yeahhh!
aku tahu mesti kau igt lagi..
aku rasa aku da tua pun aku akan igt lagi..mane x nyer..kau lah punca g ajak tdo kt KLCC! haha!
weh yg kredit abes tuh..heheh..diam2 leww..maluu ;P

krolrijal said...

haha...
xpe lah...walaupun aku unca sume tu tpi kite dpt pengalaman..:P
da lahh nk smbut hari guru tyme tu..
smpat lgi fly..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...