Monday, November 14, 2011

Arigato Gozaimas Untuk Kawan2 Jepunku Kerana Bertandang ke Melaka :)

Hye
Assalamualaikum

YeaH
I am so tired for this two days
being a tourist guide in malacca for my friends

Aku sgt happy dengan kunjugan korang kt Melaka tau x!
X kesahh pun jadi tour guide x berbayar asalkan korang puas hati dtg Melaka

Owh Yeahhh
Melaka always no one in my heart
Visit Malacca means visit Malaysia

huhuhuhuuhu

Semalam sampai2 Melaka, 11 member2 aku ni lunch kt umah aku dulu,then proceed bawak diorang g pantai Satu Malaysia kt Klebang maen kuda, amik2 gambar yang lawa2 siket



Malam tu pergi Taman Rempah - River Cruise Melaka
Yaaaaa...seriously menakjubkan sungai Melaka sekarang
I suggest u all datang Melaka jangan lepaskan peluang naik cruise

Kalau nak lagi best naik waktu Malam Ok ?
Siang2 Memang x menarik laaaaaa...


I bagi tahu kat kawan2 yang Sungai Melaka dulu kotor
Kampung Mortain yang cun melecun kt Tepi Sungai Melaka tu dulu Kampung paling terokk pernah ada kt Melaka, kotor, jijik, busuk dll...Yeahhhh..dulu memang sangat dahsyat kawasan tuh

Tapi sekarang..sumpah kalau korang datang sini..korang rasa xnk balik...hahahhaa..rasa nak tinggal kt kampung2 tu..memang awesome!! sangat2 cantik!

Then pagi tadi macam biasalah bawak diorang g jalan2 kat Kota A Famosa.Naik bangunan Merah, Muzium Samudera, jalan2 kat sekitar2 situ...then proceed g Ayer Keroh nak men Go kart..aku bawak jugak lah even x jadi nak maen sebab nak cepat balik KL

Okeyh..Nice Korang!!
Terharu kenal korang walaupun baru 2 ari.
Sangat seronok dapat kawan2 baru yang fun and joyful.

Senang2 nanti datang la Melaka lagi k guys.

So korang korang dan korang bilaa lagi nak sampai Melaka???

Kalau nak datang btau la aku k.

Seriuss aku akan bawak korang jalan banyak lagi tempat2 menarik kt Melaka ni! memang byk lagi sebenarnya. Google la.hahaha.

Tapi satu benda yang aku xsuke kt Melaka ni satu jeee

Banyak sangat Traffic Light!

Drivee sikettt jumpaaa tiang lampu 3 warna tuh,Sakit ati betol.

Ni nak marah ni!!!! hahahaha

OkeyH...Sekian Sahaja My Schedule Dua Hari Ni

Penat Sangat Tapi Fun Guys


Kami satu sekolah sebelum ni, Tanx korang :)
TANX SUDI BACA :)


1 comment:

MUHAMMAD BIN SIFYAN said...

naim,asal tak jempot aku kt sini?
aku nk pi melaka gak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...