Thursday, November 17, 2011

Harimau Malaya Membaham Garuda 1-0 !!

Hye
Assalamualaikum



TAHNIAH HARIMAU MALAYA !!!

1-0

CUKUP BUAT GARUDA PATAH SAYAPNYA


Nampaknya  Malaysia Beraksi Garang Mengganyang Indonesia

KIH KIH KIH

100 ribu penonton Indonesia terdiam

Aku suke Tu.Aku Suke. Yeahhh!

Sungguh x percaya di separuh masa pertama

Harimau Malaya menyumbat masuk Satu Gol utk Malaysia

Provokasi yang tinggi daripada Indonesia menyebabkan

Jurulatih kebangsaan Ong Kim Swee dihalau oleh Pengadil Kebangsaan daripada bangku simpanan.

Owhh Pengadil!!

Aku pun x paham ape yang kau buat.

Apa Dah  Jadi Dengan Izzaq Fariz ??

Berpuluh goal kau bazirkan. Terima hakikat kau malas kejar bola. Yeaa kau malas ! Aku sakit jantung tengok kau depan gawang.

Aku rasa Hairudin Omar diperlukan untuk ajar Izzaq Fariz tanduk bola!


HAHAHA

All The Best Harimau Malaya

Semoga Gold Medal Milik Kita !

8 comments:

ⒷⒽⒶⒾⒽⒶⓆⒾ said...

Tahniah kt Malaysia , Malaysia boleh buat lebih baik :D

akULah said...

yeahhhh! betul tu bro... Nampak x tadi..Malaysia boleh score 3-4 biji lagi..tapi x de luck! its ok...simpan utk final kot.huhu..

mira moshi;D said...

yeay, malaysia menang ! hee xD

akULah said...

hehehe yeayyy!! aik..mira pun tgk bola? heheh :P

mira moshi;D said...

ta tgok pun, kdg2 je. hee

akULah said...

hahahah! xpe..ade semangat harimau malaya gak! :D

Nurul Iman Rosman said...

yeahh, proud to be Malaysian! :D

akULah said...

hehhe! yeahhh!! Bagus2..mcm ni laa yang kita nak :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...