Sunday, November 6, 2011

Karikatur Islamik - Ustaz Azhar Idrus ( Lawak )

Hye
Assalamualaikum



HaHaHaHa

Mu Pahang Dok ???

Memang Bernas Jawapan Us Azhar

LawOk LaWok

Dear Bloggers

Sedar x sedar kita semua suka berbalah dengan kehebatan diri sendiri kan ??

Jarang kita mengaku kelemahan diri sendiri

Mesti nak menang je

Almaklumlah kita nak kejar nama kan

Mane Boleh Rendah Diri

Kah Kah Kah

Kamu Kamu Kamu dan Aku

Sedikit Renungan Untuk Kita Yang Lalai

Bila kita ada ilmu ingatlah segala ilmu milik Allah
bila kita ada harta ingatlah segala kekayaan milik Allah
bila kita ada pangkat ingatlah segala kerajaan milik Allah
bila kita ada rupa ingatlah segala kecantikan milik Allah
bila kita ada kelebihan ingatlah segala keEsaan milik Allah

Jadi kawan-kawan sehebat mana manusia sekalipun
sesungguhnya segalanya datang dari Allah yang Maha Berkuasa

Setiap inci dunia miliknya kerana dia Maha Bijaksana dan Pencipta sekalian Alam

Saya berpesan kepada semua

Sedar sedar lah siket

Xlayak untuk kita takbur dan bongkak di muka bumi ni
xlayak untuk kita sombong kerana kita berharta
xlayak untuk kita megah dan bangga kerana kita berkuasa

Kelak Apabila Allah turunkan bala buat semua
Habis binasa dunia ini

Yang terselamat hanyalah orang-orang yang berjalan dimuka bumi kerana Allah taala.

Ouchh..aku pun terasa gak baca dialog kat atas tu
huhuhuu

TANX


( ^ ____ ^ )



4 comments:

Cik Orkid said...

haha !

Fieco said...

bakpe dok pahang nyer..

ustz azhar tebaek.. :D

akULah said...

ye bohhhh...mg pahang xpeee ;)

Eza Zularyeza said...

hoho..nice

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...