Friday, November 18, 2011

MUET + Shopping + Balik UiTM :)

Hye
Assalamualaikum

Selamat Pagi Kawan2 Blogger Tersayang
Pagi-pagi ni ceriakan lah hidup anda semua dengan ekspresi wajah yang menghiburkan hati.hehehhee

IKUT SAYA BUAT MACAM NI



KAH KAH KAH

DEAR READERS

Saya ada 2 hari stgh je lagi kat umah. Ahad depan da balik Shah Alam. Isnin depan da mula kelas. Waahhh x sabarnya rasa mulakan Sem baru kat Uitm tuh. Yang paling penting RM2000 bakal masuk. 

OUPSSS ~ hehehe

Yelaaahh mestilaa suka kan. Duet tu.sapa xnak kan. Yeah saya ada satu Sem je lagi nak habiskan Foundation ni. Result first sem x berapa ok.Nampkanya bayangan United Kingdom da semakin kabur. Waahhh~ sdihnyaa !! Arghh..x boleh give up. Yang paling penting, saya betul2 usaha nak dapatkan yang terbaik. Doakan sy ok! :)

Esok MUET test. Wahhhhh! Takot tuh. X ready ape2 lagi. Hari2 blogging je kan. X study pun lagi. Xpe lepas sy post entry ni,sampai tgh malam sy study. ( hahahaa poYoo ) Apa2 pun saya merayu pada semua bloggers tolong doakan saya dapat band 4 ok? Atleast band 4 sebab ni requirement utk teruskan Law. Memang tinggi kan. Tolong doakan okeyh. Saya memang betul2 nak kan band 4 ni.

Ahad dah nak balik. Barang satu apa pun x beli agy tau. Eishhhhh~ duk layan blog and Tengok Sukan Sea je kat umah. Nak pergi beli barang pun malas daa. Okeyh esok lepas abes MUET saya nak pergi shoPping! Sapa nak ikut?? Cepat btau saya. Nanti saya bawak jalan sekali dengan kereta Ferrari saya k ? huhu.Saya xde teman ni nak pegi beli barang. Awek pun xde. Sob Sob Sob :(

Berat badan pun da semakin naik masa cuti ni. Cuti sebulan lebih saya x manfaatkan dengan betol. Xpe la. asalkan hidup bahagia kan. Seronok betul dapat blogging 20 jam sehari

HEHEHE.

Nanti da naik sem x dapat la lagi nak update daily. Xde la jadi updater tegaq lagi da..Eish..Xpe kalau ada masa sy update pape yang patut k. Mane boleh tggal kekasih hati ni. HEHEHE :)

Okeyh readers, stalkers, and bloggers. Saya nak study dulu k. Nanti malam2 siket saya usha blog ni. Tinggalkan komen kat sini ea!! Nanti saya jejak awak semua semula. Jangan lupa btau saya kalau nak teman saya shopping. HUHUHU!! :)

MALAYSIA MENANG WEEII SEMALAM

BANGGA CEKK NAA

( ^ ______ ^ )

TANX

1 comment:

Cik Nanard said...

gudlucx yer for ur test :)
saya nk ikut shopping ble ??? haha !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...