Wednesday, November 2, 2011

Najib dan Rosmah Pergi Haji. wowww!

Hye
Assalamualaikum

Apa kahabar Imanmu sahabat2 ku??

*ouch ketuk pintu hati cepat2
HUHUHU

Semalam Dengan Selamatnya

Najib dan Rosmah
berangkat menunaikan Haji
(macam jiran aku je kan ? )

HAHAHAAHA

Lantak arhhh..hak aku...

Ada Gaya mcm nk pergi HAJI  X??? HAHHA..korang pk la sendiri.
OwHhhHhhHhHHhh ~
Pergi Haji tuh

wahhh hebat...wah2 hebat2...

MAHU X HEBAT

Nak pergi haji

Sampai 1000 orang sambut dia kt KLIA
Owh glee kau jahhhh
Ramai Tuh weiii hahaha

Pemimpin disegani dan dihormatilah katakan
FUSHOOOOO


Alhamdulillah masa nak berangkat pergi tuh
Ada Laungan Azan dan bacaan doa oleh Imam Besar Masjid Putra

Bukan calang2 orang tu beb yang doakan !

Yelah PM kita kan
Xkan Nak Bagi Imam Kampung Jerr
X Standart La beb

Kalau boleh nak 1 Malaysia tahu yang Nagib pergi haji
xdelah desas desus yang kata najib xgeti solat
hehhehhahahaha

Jadi Alhamdulillah
Selangkah menghadap Allah
InsyaAllah segalanya akan dipermudahkan

Buat PM ku

Semoga Permergianmu diiringi sejuta rahmat
Moga-moga mendapat hidayah Allah yang Esa
Moga-moga terpancar darimu sinar keimanan
Moga-moga dirimu lebih dkt dengan Quran dan Sunnah
Moga-moga menitis air mata taubat darimu 
Moga-moga dirimu menjadi harapan buat ummah
Moga-moga kepulanganmu membawa perpaduan ummah
Moga-moga pimpinanmu lebih adil dan telus
Moga-moga martabat Islam diangkat di negara ini
Moga-moga menjadilah dirimu pemimpin yang disegani
Moga-moga hajimu ini haji yang diterima disisi Illahi
Moga-moga hajimu tidak menjadi fitnah kepada Islam
Moga-moga negara ini akan bertambah aman dan makmur
Jadilah dikau seperti Khulafak Ar-rasyidin
Setidak tidaknya contohilah Umar Abd Aziz

(Sekelumit Harapan buat PM dan Isterinya dari hamba yang lemah)

Sesungguhnya Hidayah Milik Allah

" Sesungguhnya engkau (wahai Muhammad ) tidak mampu untuk memberi hidayah kepada org yang kau cintai akan tetapi akulah yang memberikan hidayah kepada orang2 yang aku kehendaki"



pakai tudung full tuuuu....



Dunia Ini Sekadar Tempat Persinggahan
Didalamnya terdapat banyak permainan dunia
Hanya orang yang benar2 ikhlas mencari hidayah Allah akan memperolehnya
Moga-moga hati kita sentiasa terpanggil
Mendekatkan diri kepadaNya.

( ^ ______ ^ )

Sekian Sahaja Tanx !!


3 comments:

MUHAMMAD BIN SIFYAN said...

good2 doakan pemimpin kita...
supaya jadi lebih baik...
kalau dia salah...
tok sah dok maki hamun dia...
siap nak jatuhkan dia...
tak elok tu...

Cik Prada said...

doa dan teruskan berdoa agar Allah bukakan hati mereka.

ps: Mereka jiran saya. Peace.

Naim said...

haha! alamak ><
org pekan eak..patut laa..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...