Saturday, November 26, 2011

Ohh Duet Scholar :)



Masih Menanti Dan Terus Menanti

Duet Scholar bila mahu masukkk ??

Terasa dompet semakin kempis
Yang tinggal banyak card daripada duet

Nak cucuk duet kat bank pun maluu
Segan silu tahu ?

HAHAHA

Aku memang macam ni
Xsuke mintak-mintak duet laa
Padahal agak sempit gak skang ni
Boleh ar nak makan2 tu cukup la lagii

Bila Mak Ayah aku tanya

Ada duet x ?? Cukup x?

Jawapan simple aku :
Eh adaa lagi mak..abah..jangan la risau..cukup je duet ni..

HEHEHHEHE

Cepatlah masuk duet scholar weiii
Nak beli buku banyak ni
Nak beli hp baru
Nak beli baju
Nak beli kasut
Nak beli tu
Nak beli ni

KahKahKahKah


Eishhh~ Mata Semakin Rambang

HeHeHeHe

Dah ku usha2 dahh barang ape nak beli nanti

( @ __ @ )


SUNWAY - MID VALLEY 

SIAP SEDIA UNTUK DITERJAH


HeHeHe
Pergi Beli Ikan Sekor !!

TANX


4 comments:

Mohamad Nasruddin said...

cehh,duit tak masuk pun sempat lagi pegi McD...haha

Mawar berduri said...

wah .. belum masuk lagi dh berangan mcm2 ye.. blh la share sorang sikit nti ^_^ hehe

Naim said...

hahah! cett..g mcD je pun..bukan Carl Jr..hehe :D

Naim said...

Mawar : haha..berangan je dulu..nanti da dapat senang siket..terus beli je..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...