Friday, November 11, 2011

Teori Darwin Masa Kini . Beruk Kecoh Nak Jadi Manusia.

Hye
Assalamualaikum

Tadi Tengah Jalan2 Kat Manaaa Tah

Tibe2 Kan Aku Nampak Beruk2 Yang Da Semakin Maju

HAHAHAHA



Ni lah akibatnya bila manusia semakin rakus menebang pokok2, hutan2, bukit2..Beruk pun semakin terdesak kerana mobiliti diorang terganggu.Lepas ni jangan marah kalau motor2 kita dicuri oleh Pak Beruk sebab kita curi tempat tinggal dia boleh pulakk!! hahahaha




Okeyh dunia semasa yang semakin dahsyat sehingga menarik minat anak2 beruk untuk membaca...Owhhh YEahhh....sebab manusia semakin malas membaca paper.Beruk2 ambil alih pulak la amalan membaca yang mulia ni. Jangan terperanjat lah ok akan datang beruk amik UPSR, PMR and SPM. Kah kah kah kah...Beruk Dari Malaysia Score SPM 10 A+.




Okeyh Nampak x para perokok sekalian? Anda dan beruk sama saja..hahahhaha!! beruk pun smoking so sikap beruk la korang ikut ni.hehehe. Ok, beware smokers!! Nnti beruk curii rokok2 korang sume. Pak Beruk belum belaja ShiSha lagi. Tunggu la nanti kat kedai2 makan, bersepah laah berok men asap nnti.


HAHAHA manusiaa sume sebok nak jadikan berok idola diorang. Patut laa berok semakin berleluasa. Manusia bawak perangai berok...berok bawak perangai manusia. Interchange. Semakin maju negara, semakin mcam berok daaa rakyat dunia ni. muahahahaaa....


MORAL OF THE STORY

Teori Darwin memang becanggah dari perspektif Islam.
Namun, sikap manusia yang semakin tidak menggunakan akal
walaupun disumbat dengan pelbagai ilmu dan kemudahan
menjadikan kita semakin bersikap kebinatangan.

Owh Yeah.

“TeRangkanlah kepadaku tentang ORang yang menjadikan hawa nafsunya sebagai tuhannya. Maka apakah kamu dapat menjadi pemelihaRa atasnya? Atau apakah kamu mengiRa bahwa kebanyakan meReka itu mendengaR atau memahami. MeReka itu tidak lain, hanyalah sepeRti binatang teRnak, bahkan meReka lebih sesat jalannya (daRi binatang teRnak itu).”




TANXXX KAMUU


1 comment:

ezin said...

plus the rise of the planet of the apes

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...