Sunday, December 18, 2011

Adat Memandu. Mesti Nak Cepat.

Hye
Assalamualaikum


Sejak2 dapat lesen kereta beberapa bulan yg lepas
Asyik2 aku nak bejalan tak kira siang malam hujan
Dulu masa2 zaman rider motor
Kalau hujan je x leh nak kuar

HAHAHAHA

Tapi bila dikenang2 bawak motor pun best jugak

Mana x nyerr beb

Aku bolehh cilOk sana cilOk sini
Pantang nampak ruang pasti aku nak mencelah
Pantang nampak selekoh pasti nak bergaya
Macam cicak kene lastik gayanya.

HAHAHA

Adat Memandu Kan
Mesti Nak Cepat

Sekarang ni da malas nak bawak motor.

Bawak kerata la pulakk.
Pergi beli topup pun nak naik kereta.
Padahal jarak nyerr sekangkang kera je.
Ni lah namanya mengada ngada.

HEHEHE

Being a driver is like fishing.
Its need full of patience.

Bawak kereta ni syOkk gile kalau bawak kt highway.
Memang memecutt selaju lajunyerr..

PergHhh..betuL2 hOLiawww!

Kalau jalan jammmmmmmmmm.
Memang menguji kesabaran.
Tambah2 lagi kalau tengok motor maen cilok2 kan.

Eishhhh...
Geram jee....

Kalau kat Melaka ni. Hujung minggu x pernah x jam!
Dahh laaa jam. Banyak traffic light pulak tuh.

OWH MELAKA MELAKA. !!

Aku ni memang boleh bersabar kalau time jam2 tau.
Tapi jangan laa ade orang maen hon2 kereta.
Memang akuu potong keretaa tu lepas tu aku hOn kuat2!!


Baru Puas Hati Siket.

HEHEHEHE

Xde lahh. Aku Baik Ok.
X kan nak buat mcm tu.

Cehhhh .... sakarstik gile.

Aku paham semua orang nak cepat bila memandu.
Tapi yang paling penting jadilah pemandu yang berkhemah.
Sentiasalah berwaspada dalam masa memandu.

Kalau nak cepat pun, hormat lah orang lain.

Aku memang x suke kalau orang tekan hon masa jam.
Nampak mcm budak kecik mintak penampauu.

HAHAHA.


Okeyhh.So, adat tu adat jugakk.
Yang penting jangan biadap di jalan raya.

TERIMA KASIH SEMUA
( ^ ___ ^ )


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...