Thursday, December 1, 2011

Happy Bufday Mak 01.12.11

Hye
Assalamualaikum




18 tahun berlalu kehidupan ini
apakah sudah cukup aku mencurah bakti buat insan yang bergelar ibu
atau sekadar bermain-main di pentas dunia sebagai topeng dan boneka
sungguh tak terbalas jasamu ibu yang tercinta
kerana diri ini hanya sering kali mengundang air matamu
ampunkan aku ibu....


01.12.11

Happy Bufday Mak !!



I am Glad To Have You In Mylife

Sedih sebab x dapat nak balik Melaka
masih terperangkap dengan Shah Alam
Tapi next week im back okeyh !!

I am always love u mom!

Semoga Allah merahmati kehidupanmu
Hidup ini sentiasa penuh dengan ujian
InsyaAllah innallah ha maana ya ummi

Dulu Kecik2 Mak Pesan

" Naimm!! Jangan degil, orang suruh belajar kau main2, kau nak jadi ape? panggg~ (kena rotan sekali) kau jangan tido kalau x siap homework "

Dah Masuk Sekolah Menengah

" Naimm, belajar mcm ne ? Okeyh? Mak da malas nak tegor, kau da boleh pikir..buat la betul2 jangan main2 je..tangan tu asyik kt hp je..sudah2 la tuh "

Dah Masuk F4 and F5

" Naimm..boleh catch up x sekarang nyer subjek? Kalau x paham tanyalah kawan2, belajar dengan diorang. SPM nak dekat da, jangan putus asa. InsyaAllah, doa banyak2.Solat jangan tinggal."

Dah Masuk Universiti

" Naimm..ada masalah x kt sana? belaja sume ok? belajar la betul2, jangan asyik nak bercinta je.. xsalah nak berkawan, tapi ingat, jaga maruah diri tu..kalau xde duet ke ape ke, btau je la mak..mak x mintak ape2 pun. study la betul2.Kalau kecik2 dulu boleh la mak rotan, ni da besar panjang. Paham2 la sendiri."

HuHuHuHu

Banyak Betul Kenangan 

Mungkin korang ade pengalaman yang lebih menarik
Tapi yang penting kat sini adalah kasih sayang seorang ibu
Yang xmungkin boleh dijual beli

Daripada kecik sampai ke besar panjang
Mak selalu bagi nasihat kat kita
Bagi keyakinan , bagi dorongan
Bagi bantuan dan sokongan

TERIMA KASIH MAK !!

Jom Makan Cake Sama2


YuMmY YuMMyy

( ^ ______ ^ )

One Kiss For You Mom

Mmmmmuaahhhxx!

You Are The Best

TANX


3 comments:

♛RaRa♛ said...

HapPy Birthday mak cik.^-^ semoga mak awak panjang umor n murah rezeki++++

Naim said...

hehehe..tanx rara !! :)

Cik Orkid said...

Pehh caring sungguh mak dia. Hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...