Thursday, December 22, 2011

The Last Day Before Mid Term Semester Break

Hye
Assalamualaikum


Cepat betul masa berlalu
Rasa macam baru seminggu aku masuk second sem ni
Macam x caya jugak tahun baru 2012 bakal tiba
Sekarang da start cuti untuk mid sem

WuarGhhh.~
Kehidupan yang penuh dengan pengalaman dan pengajaran.

Sepanjang masuk semester ni
Alhamdulillah segala kerja berjalan dengan lancar
Alhamdulillah segalanya bertambah baik dan mudah

Alhamdulillah alhamduillah dan alhamduillah

Ni je la kalimah yang mampu aku ucapkan 
Bersyukur sebab Allah kurniakan aku roomates yang baik
Classmates yang sangat sporting dan baik hati
Yeahh aku sayang sgt kawan2 kt sini..euwwwww :D

HAHAHAHA
# geliii pulak #



Tadi lepass buka puasa dekat McD
Ade member text pulak ajak pergi pusat suka main badminton

YeaHhh i Like it! Like it weyh..

Terus aku berlarii dan hampir tersungkur nampak pontianak!
hAhAhHA tipu sajeee..

Fuhh main badminton non-stop
penatt sangat2 laa sebab ary ni memang aku letih gle
dah la pose kan.

Tapi demi kawan2, aku sanggup tuu
sebab bagi aku, asasi ni x lama lagi pun
Bukan senang nak ada masa lagi dengan kawan2


 Keputusan Perlawanan


Naim Vs Nuraini
21-6


Naim Vs Ellena
21-11


Naim Vs Shira
21-9


Naim Vs Shazmi
11-21


HAHAHA
 Aku x Puas Hati Sebab Kalah Dengan Jemi!!


Tapi apa2 pun, memang best laa
Dah lama x buat event dengan classmate kt luar
Dulu masa 1st sem selalu sebab schedule x padat
This sem semua daaa mulaa bz dengan sechdule yang padat

KamiLah Adik Beradik Kelas A



Kita Mungkin Akan Bertemu Seribu Lagi Kawan Pada Masa Akan Datang Tapi Kalau Kita Gagal Mengumpul Seribu Kenangan, Ianya Hanya Sekadar Pertemuan. 


Hargailah Setiap Pertemuan Itu Dengan Kasih Sayang Dalam Persahabatan. Semoga Pertemuan Dan Perpisahan Kita Hanyalah Semata-mata Kerana Allah.



Terima Kasih
YaHooo....cutii bermulaaaaa....

2 comments:

♥AienNajwa♥ said...

xper..conclusion nyer..naim menang 100 %..hehe..

mieza said...

selamat bercuti ye..
btw, ske ayat yg "Kita Mungkin Akan Bertemu Seribu Lagi Kawan Pada Masa Akan Datang Tapi Kalau Kita Gagal Mengumpul Seribu Kenangan, Ianya Hanya Sekadar Pertemuan"
best2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...