Wednesday, December 7, 2011

The Story Of Us. The True Friendship.

Hye
Assalamualaikum


We Are The Future Muslim Lawyer

Dear Bloggers

Kenalkann Ini Machaa
Kawan baik kt sini
OuPs.. Yang Lain2 Jangan la terasa.
Korang pun kawan baik aku jugak
but in fact aku dah kenal mamat ni lama.

So, we are more close and know each other better.

Dulu 1st time aku kenal dia masa Form One
Masa tu kebetulan dapat sama dorm C11
dan kebetulan lagi dapat sama kelas 1 Bukhari

YeaHhhH

Mamat ni Melayu Asli Okeyh!

Tapi aku kenal die sebulan je.
Lepas tu dia pun pindah g SBP MOZAC
Aku still lagi bertapak kt Sultan Muhd tu

Ish Ish Ish

Tapi takdir Allah....

Masa f4 aku pulakk blaaaa g SBP
Maka menjadilah aku warga KISAS

YeaHHHH!!

Then Takdir Allah aku Jadi House Captain masa f5
Then ade kursus untuk House Captain SBP kt MOZAC

So, makaaa jumpee lah aku mamat ni sekali lagi.

Masa tu die Head Boy MOZAC !

wAwwW! Gempak gilee machaa!

X sangkaa kawan aku ni hebat jugak rupenyer.

Then lepass kursus tu, we never meet each other again.

Sampailaaaa satu hari...

Masa tu nak daftar Akaun Bank Islam untuk intake ke UiTM

Xsangkaa takdir Allah

Jumpee Lagi Mamat ni kt Bank Islam 
Rupe-rupenyer die pun amik Law jugak
Uitm Shah Alam jugak

Laaaaa....Memang X lari Mana lah kan.

So, we meet again.

Dan Yang Paling X Sangka
Masuk2 UiTm
Dapat Pulak Satu kelas dgn dia

WuArghhH!!

X sangkaa Betol laaa
So, memang aku stick dgn die je laa kt UiTM ni

Pergi mana2 pun insyaAllah sama2.

AmbOiii....romantik.

KAH KAH KAH

Setakat ni semua kerja group aku x pernah dgn orang lain
Semua dgn dia si mamat nii.

Sampai lahh pagi tadi.

Kebetulan Pensyarah pecah2kan group kumpulan

X sangka betol still dapat sama group lagi!!

CHoPPPPp!

Ade lagiii!!

Sekarang ni semua orang dah dapat Duit Scholar Asasi.

Tapi aku dgn diaa still x dapat2 lagi !

WAAAAHHHH!!!

ASAL SUME BENDA NAK SAMA DGN KAU HAA????

HAHHAHA

ASAL LA KAU X POMPUAN ?

( ^ ___ ^ )

Ini lah yang dinamakan persahabatan.
Lupe pulakk aku nak mention nama die.

So His Name Is

Ahmad Azri bin Abdullah@ macha



Tapi Machaa dah jumpee Bidadari pelengkap hidup dia

Aku x de lagi

HAHAHA

OKEYH DEAR READERS TANX !!



2 comments:

syafiq omar said...

untungla kawan baik ngan macha..hahaha

Mohamad Nasruddin said...

satu lagi doe persamaan...dua-dua kne maki dengan pakcik teksi..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...