Monday, January 30, 2012

Bola Baling AAPB

Hye
Assalamualaikum

Hari Kecemerlangan Asasi ( HAKA ) 2012
UiTM Shah Alam


Sempena dengan HAKA
semua kelas bertungkus lumus membuat persediaan
sempena pertanding2 yang bakal diadakan


Yeah....sangat seronok
budaya persaingan yang sihat ditunjukkan
semua kelas membuat latihan yang secukupnya


Macam tu lah jugak dengan kelas kesayangan aku
bertindak sebagai coach x rasmi
aku dah cuba sedaya upaya melatih dan beri semangat
utk semua kawan2 tersayang


Xkira lah pukul berapa pun diorang nak berlatih
insyaAllah aku akan datang 
X kira lah malam ke pagi ke siang ke
aku mesti semangat nak train diorang

Sebab aku suke nak tengok diorang menang
Yeahh nak sangat..
Sebab aku tahu my classmate mampu


Macam2 aku cuba buat utk tolong diorang
Yang paling penting aku nak diorang happy
dan bersatu dalam satu pasukan

Kemenangan bukan matlamat utama

Teringat masa mula2 train diorang
aku ajar teknik2 basic je
suro diorang buat tu..buat ni..

HAHAHA

Diorang ikut je..tanxx laa x melawan..
Malam2 aku cari video handball kt you tube
sebab nak kasi diorang tengok dan faham
macam mana sebenarnya bola baling ni! ?

YeahhH!! Dari situ ak nampak reaksi2 semangat.
Latihan demi latihan diatur.



Aku yakin sangat my class is the best.
Bila ada friendly match, memang nampak kemampuan diorang.
Aku yakin sangat diorang boleh pergi final.

Maka tiba lah hari yang ditunggu tunggu
Pertandingan bola baling pun membuka tirai.

Masa tu aku kat KL
ada hal sebab attend majlis walimah member.
Dalam hati memang mengharap sgtt kelas aku menang.
Alhamdulillah, got a call from Farah Nadiah!

AAPB menang !! 4-2 !



Memang happy gilee argh aku!
X terkata lah memang suke gile.

Then I was rushing.
Masa tu ride motor je.
Bawak laju2 x ingat dunia sebab nak cepat sampai.

Then otw tu dapat berita diorang kalah 5-0
Xpe lah sebab aku rasa ada peluang lagi.
Memang agak down masa ni.
Tapi aku kene naikkan semangat diorang.

I know they can!



Then perlawanan terakhir pun berlangsung.
Alhamdulillah masa mula2 tu memang kelas A leading!

Farah yang score 1-0.

Aku punyelaa berteriak kt luar tu..
Memang aku marah gile kalau wall x betul2 maen.

Tapi apaa kan daya.
Setiap yang kita rancang x semestinya jadi kenyataan.

AAPB kalah dengan kelas C.

Aku memang sdeyh sangat2 la kan.
Tipu laa kalau aku x frust.
I really expect yang diorang boleh menang.
Tapi nak buat mcm ne.
Rezeki x menyebelahi kami.

To Farah, tanx for ur effort.
Aku sebenarnye nak nangis bila kau nangis masa kalah tu.

Aku memang kawal jee perasaan ni.
Memang kecewa sdeyh and bagai2 la.
Sebab aku sama2 buat latihan dengan korang.

Apa2 pun, korang tetap terbaik utk aku!
I know kelas kita memang hebat.


Anggaplah ini pengalaman berharga utk kita semua.
Daripada mula2 aku turun padang utk tolong korang.
Aku x pernah anggap aku bagus dan layak.
Tapi aku turun atas dasar sokongan utk kawan2.
I really happy bila dapat tengok korang maen dengn sungguh2.

Korang dah buat yang terbaik.
Hopefully korang x kan lupe kenangan ni.

And aku nak mintak maaf sangat2 sebab x dapat nak buat yang terbaik. Setakat tu sahaja yang aku mampu tolong. Im not the best person to be your coach, but I am happy to train you. Aku x penah kecewa train korang.

Dengan ada game ni lah kita jadi lebih rapat dan kenal lagi perangai2 korang macam mane. Tanx utk prank bufday aku masa tu.
Really appreciate segala usaha dan effort korang.

Tanx utk semua :




3 comments:

farah nadia said...

kau buat aku nk nangis laaaa wehhhh T_____T

farah nadia said...

kau buat aku nk nangis lagi.sumpahhh T__T

MUHAMMAD BIN SIFYAN said...

handal gila jurulatih nie...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...