Saturday, January 21, 2012

Cuti Raya Cina Bermula :D

Hye
Assalamualaikum


Harap Semua Dalam Keadaan Sihat2 Sentiasa

Alhamdulillah cuti raya cina dah bermula
Walaupun x sampai seminggu
Tapi dah cukup untuk rehatkan urat2 otak ni
Sem 2 yang sememangnya bertambah busy
Assignment yang masih tertunggak
Ditambah dan terus ditambah

Ya Allah bila lah aku nak siapkan semua kerja ni kan

Tapi xpela sekurang kurangnya cuti aku kali ni terisi dgn benda berfaedah.Nak siapkan semua kerja2 dan bekal2 masa cuti ni.
Hopefully by the end of this holiday segalanya langsai
Dan pulang ke uitm dengan hati yang tenang  

( ^ _____ ^ )

Naik2 cuti raya cina ni
Minggu yang busy akan bertambah busy

Hari Kecemerlangan Asasi ( HAKA )
Jumaat - Ahad.


Dan rasa x sabar2 nak bertarung di medan perdebatan
Aku and d geng masuk pertandingan Bahas Bahasa Melayu
InsyaAllah doakan kejayaan kami

Dan sure aku terget masuk final memandangkan teammate aku semua berpengalaman

KECUALI AKU HEHEHE
Aku je yang xde pengalaman..beginner je aku ni.

SO, XLAYAK KOT NAK CAKAP LEBIH2 :)

InsyaAllah I will do d best for my class,group, and sure for myself.

X lupa jugak untuk pasukan Bola Baling AAPB.
Team Futsal ADVERSARIAL
Team Debate BI

All the best! Gud Luck dear friends :)

So,cuti ni memang agak busy sebab nak prepare dengan usul2 bahas tu lagi.Nak siapkan assignment lagi.And nak jalan2 lagi. HAHAHA.

X la HEAVEN sangat cuti kali ni.
Lagipun aku da insaf nak berfoya foya ni.

KAH KAH KAH

# POYOOO#

Mak aku dah masak dengan perangai anak bongsu dia ni.
Balik je rumah susah nak nampak batang hidung
X kira siang ke malam ke memang asyik nak keluar jalan je.

ngeee!! TAUBAT2 !

Aku Kan Mengalami Masalah Stress Melampau Sejak 2 Minggu Ni Sebab Kerja2 dan Masalah2 Yang Mendatang.

So Alhamdulillah Allah bagi nikmat masa lapang ni utk aku muhasabah balik masalah2 diri aku ni.

Okeyh Guys!!

Manfaatkan Cuti Ni Dengan Sebaik baiknya !




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...