Wednesday, January 11, 2012

Gud Bye Law



Maybe aku da x mampu nak teruskan law
Ya I admit I am not good enough to be a part of law student

Saat ni semua orang tengah happy

YeahHh Band 4 in hand

Tahniah semua :)

Since result 1st sem keluar

Aku da rasa aku kecewakan parents aku

Then

Now Again aku kecewakan parents aku

Gagal dan terus gagal dan gagal

kenapa dan kenapa dan kenapa

I never see them pray to Allah
Even one wake up for solah

Tapi senang2 je bejaya kan

Tahniah tahniah tahniah

What Life Is ?

Failure Is Mine

Bye Chow

Gud Bye Law.

3 comments:

Syiela O-lala said...

"... Allah akan memberikan kesenangan selepas berlakunya kesusahan"
At Talaq : 7

Don't give up. Yakin lah, setiap usaha akan ada hasilnya. Mungkin Tuhan nak uji Naim walaupun you've tried hard to achieve what you want, but still you didn't get it.
Setiap yg berlaku pasti ada hikmah.
Jadikan kegagalan Naim sbg satu tapak untuk Naim terus berjaya :)

Jangan bandingkan usaha Naim dgn org lain yang tak study tu. Ingat, tu semua ujian Tuhan. Dia berhak bagi dan tarik apa saja dari hamba Dia. Anggap je tu rezeki diorang.

Sorry sebab akak bebel panjang panjang mcm ni. Jangan give up ye. Teruskan usaha. Ingat kat mak ayah tu :)

Bittaufiq wannajah! :)

erma nazillah said...

this entry is affected by your emotions.everything mixed up then it makes you feel that way.jgn putus asa dik.perjalanan study kita jauh lagi.banyak lagi yg kita kena tempuhi.jgn down sgt ye dik :)

Naim said...

Syiela and Erma :

Tanx to both of you kak...insyAllah i'll be stronger..its really hurts instead..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...