Wednesday, July 11, 2012

Angin Petang di Selat Melaka


Assalamualaikum pembaca yang dirindui, setelah berbulan lamanya saya menghabiskan masa di rumah..menanti hari utk kaki semakin pulih dan kuat..akhirnya petang kelmarin kawan2 ajak keluar..Alhamdulillah kaki dalam kondisi yang semakin baik..cuma x berapa kuat..boleh la nk gerak2 mcm biasa...


Suasan petang yang redup dan mendung di Melaka mengizinkan kami untuk menikmati pemandangan Selat Melaka sambil menunggu matahari terbenam..tapi sebelum tu kami sempat ke Sungai Melaka..makan mee rojak yang mendapat tempat di mata pelancong dalam dan luar negara..


Syukur, akhirnya dapat keluar dari rumah...sejak operation, hari2 menghadap benda yang sama...sampailah badan saya dah naik dan berisi mcm di atas..nampak dah pipi macam PAW Ayam..tangan pun nampak kembang..badan apatah lagi..hehehe..ni lah hasilnya duduk di rumah tanpa bekerja..


InsyaAllah, kalau da ada masa dan pulih balik nanti, sy akan mulakan kerja keras utk kurus semula..cewah..study rajin2 pun boleh kurus jugak kan..haha..


Sementara tunggu matahari terbenam, maka kami pun bergambar lah sebagai kenangan dalam persahabatan ini..







Sekian sahaja kenang-kenangan di petang hari ini..gambar ni diambil bersebelahan dengan Masjid Selat Negeri Melaka..so, kami terus solat maghrib di sana dan malam tu habiskan masa dengan berborak panjang..cerita cerita soal kehidupan yang panjang..cehh..typical remaja.. 


Semoga ketemu di lain entry. :)





2 comments:

erma nazillah said...

eh,bertongkat?syafakallah ye dik..

Naim said...

yup! tanx akak..insyaAllah dah semakin sembuh :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...