Saturday, December 15, 2012

Heading To Final Exam !





Alhamdulillah, 13 Dicember 2012  ! Done With Debate :)


Berakhirnya tugasan Debate ini maka berkahirlah tugasan semua subjek Law untuk semester ini. Maka sekarang adalah masa untuk memberikan tumpuan sepenuhnya kepada Final Exam yang bakal menjelang 3 mingggu lagi. Semoga Allah memberkati usaha saya dan rakan-rakan yang lain.

Apa yang telah aku usahakan cuma sekadar kemampuan yang sedikit..segala galanya aku serahkan kepada Allah yang Maha Tahu akan apa yang akan berlaku pada masa akan datang.

X boleh dinafikan rasa takut untuk berhadapan Final Exam x lama lagi. Mungkin aku akan kecundang untuk sem ini ? ya Allah..nauzubillah min zalik..mintak jauh jauh jauhh dan jauhh..

Dengan baki 3 minggu ini.. insyaAllah.aku akan cuba yang terbaik..taqarrub ilallah.. semoga diampunkan segala dosa2 yang lepas..dan diberi kemudahan berhadapan dengan exam yang bakal menjelang.




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...