Saturday, February 15, 2014

UKM Juara Debat Terbuka Astar 2014 .


Ikhwan, Sam, Azman , Naim


Alhamdulillah tanggal 10 Februari adalah tarikh yang tak akan dilupakan apabila pertama kali UKM dinobatkan sebagai Johan Debat Astar. Pertembungan dengan UIA bukanlah suatu pertembungan mudah, UKM menang dengan juri 4-3 dengan usul "Sebenarnya Kita Masih Perlukan Che Det"

Syukur tak terkata apabila diumumkan sebagai Juara setelah apa yang kami lalui bersama. Special thanks to all my seniors yang banyak membantu, Kak Farhana, Najah, Shahieza, Zaki, Shila ( izat ), Abang Asri, Abg Daniel,Mimi, MatYus, Abang Black, Kak Mira, Abang Khalis dan semua yang turut serta . Jasa dan tunjuk ajar anda amatlah berguna sepanjang kami disini.

To teammate, anggaplah ini sebagai permulaan yang baik. Ingat pesanan senior, ikutlah resmi padi, semakin berisi semakin tunduk. Jangan berbangga dengan apa yang ada. yeah, its right !:)

Terima kasih atas kerjasama yang baik daripada semua ahli pasukan. Azman such a great debater i ever known. U deserve to be best speaker masa final tapi mungkin xde rezeki, its ok. Sam, adalah orang yang paling banyak improve sepanjang astar ini. Syukur kerana he did a very good job ! Ikhwan pula adalah simpanan paling berguna dan brilliant ! banyak membantu dari semua aspek. He alwez trigger us with brilliant ideas and facts. Thanks untuk semuanya guys!

Tak lupa juga kepada Universiti Malaya, terima kasih atas penganjuran yang lancar dan baik ! Semoga UM meneruskan pertandingan ini pada masa masa akan datang. Kami UKM dah berjaya bawak pulang piala kejuaraan, moga2 semangat ini terus kekal di hati kami.  Alhamdulillah. semoga terus sukses!

Our best moment ever :









p/s : jangan lupa baca previous post ( CLICK HERE )



1 comment:

zaza nizam said...

as salam naim,
wahhh !! tahniah diucapkan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...